اس ام اس خیانت جدید و نامردی

گلهای آفتاب گردان در روزهای ابری بلاتکلیف اند ، مثل من در روزهای بی تو بودن . دلی را که گرفته دست هر کسی ندهید تا برایتان باز کند … گرچه با درد فراق تو کنار آمد دلم / یک دمی بی یاد عشق و خاطراتت نیستم .

جدیدترین پیامک ها و اس ام اس خیانت سال 93

عابر شهر چشاتم ، دل من اهل ریا نیست / اونی که مثل تو باشه ، حتی توی قصه ها نیست . عشق را با فکر تو معنا کنم من / با حضورت قلب خود زیبا کنم من / گرچه آبی در دلم جاری نبوده / دشت دل با بارش مهر تو دریا می کنم من . دست من کوتاه از دیدار توست / قلب من اما همیشه یاد توست / بهترینم هر کجا هستی بدان / هر کجا باشم دلم در یاد توست . در کوهپایه های عشق دست کسی را مگیر وقتی میدانی که در قله او را رها میکنی . تو طراوت بهاران ، تو سخاوت زمینی / در کرانه های قلبم ، بهترین ، تو بهترینی . وقتی از کسی که دوسش داری هیچ خبری نیست خوشحال باش ، چون حتما حالش خوبه و همه چیز روبراهه که از یادش رفتی …



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, | 12:4 | تیموررضائی شهریور |